Guy Kremer


Guy Kremer
הספד לגיא

היכרותי הראשונה עם גיא היתה לפני מספר שנים כאשר גיא הגיע אלינו עם משה ( אביו ) להציג לנו מספר תוכנות שפותחו על ידם. אני זוכר שנשביתי מייד בקסמו האישי של גיא , ביכולתו להציג את הדברים בצורה מתודולוגית ברורה ומקצועית, ממרכיבי אישיותו ששידרו יושר ואינטגריטי נדיר. עם סיום המצגת ולקראת הפיזור לחשתי על אוזנו של אורי ( מאבנת ) : " אילו גיא היה מצטרף לאבנת ...... ".

לימים נפגשנו מספר פעמים במצגות ובניסיונותיי לאתר לגיא משקיע לחברת "זהות" לאחר שהתברר כי מקורותיה לקראת ייבוש.

לפני כשנתיים פנה אלינו גיא במטרה לבנות מודל בו יוכל להחזיק את "זהות" ובמקביל לעבוד. בתוך תוכי ידעתי כי זהו זה,.... הגיעה השעה שחיכיתי לה.... - גיא יצטרף אלינו. השתדלתי לאורך כל המשא ומתן עם גיא להעמיד פני קשוח ואולם הצגותיי לא צלחו, פניי כנראה הסגירו את רגשותיי ....... לקלוט את גיא ובכל מחיר. ... וכך גם נראה המשא ומתן..... הוא הסתייע כמו שגיא רצה.

היה לנו ברור מלכתחילה כי גם עם אין לנו משימות ברורות בשלב הראשון עבור גיא, הם יווצרו בדרך לא דרך, סביב אישיותו של גיא וסביב יכולתו המקצועית... וכך גם היה.

גיא התבלט בכל אשר עשה בכל פרוייקט שקיבל לידו, תמיד היה פורץ דרך, רגוע ושלוו שהזמן אינו מהווה מגבלה עבורו, מן טיפוס של מנהיג שאינו רוצה להנהיג, בעל כריזמה אישית, איש מקצוע מהמעלה הראשונה מקצוען ללא פשרות.

לעניין המקצוען ללא פשרות הדבר הגיע למצבים בהם גיא לא היה מוכן לחתום על מסמכים שבהם נדרשו שינויי נוסח קוסמטיים ( שכל מטרתם היתה לא לירות בלקוח - מזמין העבודה ).

גיא היה איש של עקרונות. חלקם ברורים וחלקם ברורים פחות. לפחות עם עקרון אחד היו לנו ויכוחים מתישים ... ונכנעתי... כי היה ברור לי כי שבירת העיקרון משמעותה איבוד גיא. הוויכוח נסב על הצמדת טלפון סלולארי לגיא. גיא חש שהצמדת הטלפון אליו כמוה כחיבורו לאזיקים אלקטרונים ואולם גישה זו לא מנעה ממנו להתקשר מספר פעמים ביום מטלפונים ציבוריים בדרכים, אל ביתו ולבדוק האם לא התקבלו הודעות דחופות עבורו...... , ..... מין אבסורד כזה שהיה קשה לי להבין אותו ולקבלו.

גיא חסר לנו, חסר מאד . תמונתו בחדר הישיבות שלנו מחדדת לנו בכל ישיבה ופגישה את עוצמת האובדן... אין ניחומים למעט העובדה שכמות ועוצמת החוויות שחווה גיא ב 33 שנות חייו הינם מעל ומעבר למה שיחווה אדם ממוצע בחיים ממוצעים.

מרכין ראש ואבל.

אבי ברנר, מנכ"ל אבנת

ההספד הבא


חזרה לרשימה