Guy Kremer


Guy Kremer

גבוה מעל כולם - 30 ללכתו של גיא מאתנו.

התמזל לה לחברת אבנת על כל עובדיה להכיר את גיא, לפעול במחיצתו במשך כשנתיים, לזכות בערך המוסף הייחודי לגיא הן בצד המקצועי והן בדרך ההתנהלות האישית הייחודית והנעימה.

הנוכחות של גיא עדיין כה חזקה עד כי הלב ממען להאמין כי גיא לא יפקוד עוד את משרדינו. בחביבות השקטה והאופיינית לו, יציץ בדלתות לברך בברכת שלום, יישען על משקוף הדלת ויחייך את חיוכו כשראשו הגבוה כפוף כמעה ועדיין נוגע לא נוגע בחלקו העליון של המשקוף.

גיא איש של תמציות, איש מזוקק ומזוכך, אב טיפוס של כוח רצון, דבקות במטרה, דגם של ממציא/חוקר/הרפתקן/הוגה מפוקח, מאלו שמעצבים את ההוויה האנושית סביבם ופחות מעוצבים על ידה. במכוון אני מדבר על גיא בלשון הווה, גיא שייך לסוג האנשים המלווים אותנו כל חיינו גם אם לא תמיד בנוכחותם הפיזית.

תרומתו של גיא לאבנת הייתה ייחודית במהותה ביכולתו הבלתי מוגבלת כמעט להתמודד עם מגוון הטכנולוגיות שהצריכו פתרונות הגנה למערכי מחשוב, תוך שהוא עשה זאת, לעיתים ללא כל ידע מוקדם כאוטודידקט אמיתי, בתוצאות מפתיעות באיכותן ובשלמותן שזכו תמיד להערכה גבוהה ביותר.

גיא משאיר לנו צואה של איכות. הוא סימן לנו את הרף הנכון והרצוי, ובעבודותיו הוא הראה את הדרך. לנו לא נותר אלא למלא את התוכן ולשאוף, לקוות ולייחל כי נגיע מעת לעת לרף זה.

גיא איננו עמנו פיזית אך רוחו עדיין עמנו ומן הסתם תהא עוד זמן רב.

תודה לך גיא.

ההספד הבא


חזרה לרשימה